Content marketing - Stań się ekspertem w swojej dziedzinie

Udostępnij:

content marketing

 

Już wiesz, że by mieć jakiekolwiek szanse zaistnienia w świecie e-commerce, nie możesz być setnym sklepem konkurującym z największymi rekinami e-biznesu. Musisz wykorzystać to czego oni nie mają  - specjalistyczną wiedzę, jaką posiadasz lub jaką możesz zdobyć, a którą będziesz się dzielił z innymi.

Stań się ekspertem

Każdy rozsądny człowiek zanim podejmie decyzję o zakupie czegokolwiek, co wymaga zastanowienia, wspomaga się wiedzą pozyskaną najczęściej z wiarygodnego źródła, jakim jest internet.

Stań się ekspertem właśnie w tej dziedzinie, załóż bloga i gromadź wiedzę specjalistyczną w jednym miejscu. Ludzie wcześniej czy później to docenią. Niech twój blog stanie się cennym źródłem dla innych. Będą go sobie polecać, będą się też do niego odnosić. W ten sposób pozyskasz darmowy ruch i staniesz się znany.

Praca na forach

Wiadomo, jak jest - na forach znajdziesz prawdziwe dyskusje, ale i zwykły marketing. Ludzie nie są głupi i tak jak Ty odróżniają proste zabiegi marketingowe od dzielenia się wiedzą. Dziel się informacjami, pomagaj ludziom, nie ukrywaj, kim jesteś, promuj własnego bloga. Fora staną się  dla ciebie natchnieniem do napisania następnych artykułów.

Ale przecież nie każdy umie pisać

To żaden problem, znajdź zawodowego copywritera, który uformuje twoją wiedzę w przejrzysty tekst. Tekst musi być wyczerpujący i jasny. Nie męcz ludzi subiektywnymi ocenami. Daj im autonomię w myśleniu.

A na końcu nagroda!

Dobrze prowadzony blog zintegrowany ze sklepem sam nakręca sprzedaż twoich produktów.

Wyobraź sobie piękny zestaw zdjęć z wyprawy trekkingowej po górach Norwegii. Wzbogacone o opisy przeżyć ludzi, dla których była to pierwsza wyprawa, wzmiankę o nogach, obtartych o jeszcze nierozchodzone buty. Życie i wyjazd uratowały im plastry Salvequick Foot Care Medium Plastry na pęcherze i otarcia 6 sztuk jedyne 15,99 PLN dostępne u ciebie w promocji. Gdyby jeszcze w tym miejscu była możliwość wrzucenia ich do koszyka, nic więcej nie trzeba.

Poznaj wszystkie wskazówki na to, jak dobrze prowadzić bloga firmowego - Blog firmowy jako narzędzie dla przedsiębiorcy

Udostępnij: